FAQ

Bestellen

Je kan een bestelling plaatsen door bij jouw gewenste artikel op 'In winkelwagen' of 'Nu kopen' te klikken en deze toe te voegen aan je winkelmandje. Vervolgens ga je naar het winkelmandje toe, deze vind je in de rechterbovenhoek van je scherm. Als je tevreden bent met de inhoud van je winkelmandje, klik je op de knop “bestellen” om naar de kassa te gaan.

Artikelen op je wishlist of in je winkelmandje zijn niet gereserveerd.

Nee, dat is niet nodig. Je kunt bij het afrekenproces gemakkelijk een bestelling plaatsen als gast. Als je denkt vaker bij Bonbons de Marie te bestellen is het wel heel gemakkelijk. Het geeft je de mogelijkheid de volgende keer sneller te kunnen bestellen. Je hoeft dan namelijk niet al je persoonlijke gegevens opnieuw in te vullen. Ook wordt het mogelijk om gebruik te maken van de verlanglijst waarbij je jouw favoriete producten kunt opslaan.

Daarnaast is het mogelijk om je bestelgeschiedenis in te zien.

Je kan ons een email sturen, maar als de bestelling verstuurd is kunnen wij helaas niks meer doen.

Ja en nee.

Het is niet mogelijk om een artikel te reserveren als je het artikel vervolgens online wilt bestellen. Dit is technisch onmogelijk.

Het is wel mogelijk om een item te reserveren als je het artikel bij Bonbons de Marie in de studio wilt ophalen, passen en eventueel betalen.

We houden een maximum van 3 artikelen per klant voor 5 werkdagen apart.

Ja, Bonbons de Marie verzend wereldwijd. Stuur een e-mail naar info@bonbonsdemarie.nl met daarin om welke artikelen het gaat en waar het naartoe mag.

Wij zullen vervolgens de verzendkosten berekenen en een betaalverzoek sturen. Natuurlijk ontvang je ook een track&trace-code.

Check voor de zekerheid of je het juiste e-mailadres in hebt gevuld. Het is ook mogelijk dat de e-mail in je spambox terecht is gekomen. Kun je de bevestiging niet vinden? Neem dan contact op met info@bonbonsdemarie.nl.

Stuur ons een email. Vertel ons wat er niet klopt en wij zullen zo spoedig mogelijk een passende oplossing vinden.

Bestellingen kunnen worden geannuleerd zolang ze nog niet verzonden zijn, neem in dat geval contact op met info@bonbonsdemarie.nl. Als je bestelling is verzonden, kunnen we de bestelling niet meer annuleren of wijzigen.

Wanneer we je bestelling hebben ontvangen krijg je van ons een e-mail ter bevestiging. Heb je er geen ontvangen? Misschien is hij in je spambox terecht gekomen. Ook hier niet ontvangen? Stuur dan een bericht naar info@bonbonsdemarie.nl.

Verzending

Bestellingen worden binnen 1 à 2 werkdagen verzonden.

Geplaatste bestellingen worden binnen 1 à 2 werkdagen verzonden. Het hangt vervolgens van PostNL af wanneer de bestellingen vervolgens worden bezorgd.

In de meeste gevallen bezorgt PostNL binnen 1 à 2 werkdagen in Nederland en België. Voor andere landen duurt het langer.

Als je denkt dat je pakket al bezorgd had moeten zijn en het te lang duurt, stuur ons dan een email op info@bonbonsdemarie.nl.

Houd er rekening mee dat er in de maand december veel wordt besteld en verzonden. Hierdoor kan de bezorgtijd oplopen. Bestel in december dus op tijd.

Wanneer je bestelling door de verzender is ontvangen, ontvang je een track & trace code via e-mail. Dit kan 1-2 dagen duren. Heb je de e-mail met track & trace code na die tijd nog niet ontvangen? Neem dan contact op met info@bonbonsdemarie.nl.

Soms kan het voorkomen dat de koerier de bestelling al heeft gescand als afgeleverd, maar nog niet is gestopt. Wacht tot het einde van de dag om er zeker van te zijn dat deze niet is afgeleverd. Mocht de koerier aan het eind van de dag niet komen opdagen neem dan contact met ons op via info@bonbonsdemarie.nl.

Neem dan contact op met info@bonbonsdemarie.nl, dan gaan wij samen met onze koerier op zoek naar je pakket. Het kan enkele dagen duren voordat je een reactie krijgt over de status van je pakket. We zullen je in ieder geval altijd op de hoogte houden met updates via e-mail. We komen er samen uit.

Retouren

Als we de bestelling in goede staat terugkrijgen, dan zullen we het aankoopbedrag van de artikelen vergoeden. Als de gehele bestelling is teruggestuurd, dan zullen we ook de oorspronkelijke verzendkosten vergoeden. Je bent zelf verantwoordelijk voor de retour verzendkosten.

Het is natuurlijk mogelijk om een artikel te retourneren. Binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling moet je ons laten weten dat je iets wilt terugsturen. Zorg dat het artikel binnen 30 dagen na ontvangst retour is bij Bonbons de Marie met het retourformulier dat je vind op de pagina 'Verzenden & retourneren' (onderin de footer). De kosten voor de terugzending van de items zijn voor eigen rekening.

We verwerken retourzendingen zo snel mogelijk.

Overige

Bonbons de Marie is op de eerste plaats een webshop, maar het is zeker ook mogelijk om de studio van Bonbons de Marie te bezoeken. Elke vrijdag is het mogelijk om kleding en accessoires te voelen, ruiken, passen en eventueel te kopen. Via het kopje boven in de balk 'Bezoek plannen', maak je eenvoudig een bezoekafspraak.

Bonbons de Marie verkoopt voornamelijk vintage kleding, maar kiest soms ook voor tweedehands kleding uit het hogere- en topsegment.

Als er geen maat op het artikel staat, dan proberen wij de maat zo nauwkeurig mogelijk in te schatten. Als de maat wel staat aangegeven, maar de maat lijkt anders te vallen, dan zullen wij dit aangeven op de productpagina.Daarnaast passen we alle kledingstukken door op een mannequin en vermelden we exacte afmetingen op de productpagina. Hiermee kun je een item vergelijken met een kledingstuk uit jouw eigen kledingkast.

Natuurlijk! We proberen ons zo veel mogelijk aan te passen aan de wensen van onze klanten. Je kan ons bereiken via info@bonbonsdemarie.nl.

Wasinstructies

Wij adviseren altijd het wasvoorschrift op het label van een artikel aan te houden. Mocht er geen label in het artikel zitten en weet je niet zeker wat je nu moet doen? Vraag het gerust aan Marie.

  • DUURZAAMHEID

    Door vintage te shoppen draag je bij aan een circulaire economie

  • FRANSE TOPKWALITEIT VINTAGE

    Marie's vintage is met zorg geselecteerd en is van de hoogste kwaliteit

  • ONLINE & OFFLINE

    Naast de webshop is Bonbons de Marie ook in Delft te bezoeken - zie "Agenda" voor openingstijden